- Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sekretariāts ir valsts iestāde.
- Sekretariāts palīdz sagatavot, īstenot un uzraudzīt Latvijas prezidentūras pasākumus.
- Sekretariāts strādā kopā ar citām valsts iestādēm, starptautiskām organizācijām un iesaista sabiedrību.
- Prezidentūra Eiropas Savienības Padomē ir svarīga, lai Eiropas Savienības darbs turpinātos.
- Prezidentūra ietekmē daudzas jomas. Tā skar arī drošību un aizsardzību, vidi un vienoto tirgu.
- Sanāksmes notiek Briselē, Luksemburgā un arī prezidējošajā valstī.
- Prezidējošā valsts mainās ik pēc sešiem mēnešiem.
- Latvijas otrā prezidentūra notiks 2028. gada otrajā pusē. Latvijas pirmā prezidentūra notika 2015. gada pirmajā pusē.
Publicēts: 11.02.2026.